OVV RUK: Komunikace, marketing, média ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Bez kvalitní komunikace se v 21. století nikdo neobejde – ani špičková věda a výuka, jež j rozvíjeny na Univerzitě Karlově. Odbor vnějších vztahů rektorátu Univerzity Karlovy (OVV R zajišťuje vztahy nejstarší a největší české univerzity s širokou i odbornou veřejností, a tří logicky rozčleněných součástí: oddělení komunikace [ URL "PR-18.html "] , oddělení mar "PR-20.html "] a oddělení médií [ URL "PR-19.html "] . Ta zajišťují celouniverzitní tiskov celouniverzitní tiskové konference a komunikační servis médiím, dále propagační a PR akce uchazečům a veřejnosti i vlastní univerzitní zpravodajství, focení či magazíny. Všechna tři nově reorganizovaná oddělení, pod vedením prorektora UK pro vnější vztahy, nab how samozřejmě nejen médiím a široké veřejnosti, ale také akademické obci, fakultám a souč zaměstnanci pečují o monitoring zpráv týkajících se UK, o sociální sítě v češtině i anglič vybraných databází (např. monitoring nebo fotobanka Shutterstock) či vlastní Fotobanku UK sadami původních fotek, ale členové odboru připravují rovněž workshopy nebo odborné seminá Cílem nás všech je budovat kvalitní, atraktivní a reálný obraz přední vědecko-vzdělávací i Univerzity Karlovy.