Naše agenda ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** *========================================================================================= * ? KOMUNIKACE *========================================================================================= Oddělení komunikace Univerzity Karlovy (OK OVV RUK) pečuje o správné užití znaku a loga UK na dodržování pravidel Jednotného vizuálního stylu UK. Zaměstnanci oddělení komunikace akt pracují s monitoringem médií, připravují podklady pro sdělovací prostředky, zpětné vazby a UK na témata týkající se vysokého školství i jednotlivých odborných témat. K jejich práci pravidelná aktualizace kontaktů na média, která informačně pokrývají vědu, výzkum, školstv Aktualizují a spoluvytváří databázi odbornic a odborníků UK. Připravují mediálně zajímavá vyjádření ke společenským událostem. Do jejich gesce spadá také příprava tiskových zpráv, prohlášení k aktuálním záležitostem a dění. Oddělení komunikace je v úzkém kontaktu jak s osobami pro oblast PR z fakult a součástí, tak i s médii a novináři. *========================================================================================= * ? MARKETING *========================================================================================= Oddělení marketingu Univerzity Karlovy (MKT OVV RUK) zajišťuje ideovou, koordinační i serv péči pro celouniverzitní aktivity mnohého charakteru fakultám a součástem UK. V první řadě o propagaci fakultních i centrálních aktivit v oblasti sociálních sítí UK a při poskytován servisu pro interní centrální počiny. Oddělení MKT dále vymýšlí a zajišťuje akce v rámci p vědy na Univerzitě Karlově. V neposlední řadě se pak naše oddělení věnuje starosti o naše uchazeče včetně realizace univerzitních expozic na vlastních akcích a na veletrzích v ČR a Pro oblast naplňování tzv. třetí role univerzit je zde opět MKT oddělení, které se podílí naplňováním v rámci festivalů či vzpomínkových aktů. Všechny výše zmíněné činnosti oddělen protínají ve spolupráci při projektu vzdělávacího centra Didaktikon. *========================================================================================= * ? MÉDIA *========================================================================================= Oddělení médií Univerzity Karlovy – redakce UK – pečuje o tištěné, online i audiovizuální z prostředí nejstarší a největší vysoké školy v Česku. Vydává původní tištěný magazín [ UR www.ukforum.cz/tistena-verze"]  Forum, online magazín [ URL "http://www.ukforum.cz/"]  For češtině i angličtině [ URL "https://www.ukforum.cz/en"] , podcasty [ URL "https://soundclo univerzitakarlova"]  Forum Radio, informativního průvodce pro studenty prvních ročníků (Pr printové i elektronické verzi [ URL "https://cuni.cz/prvakoviny.pdf"] ), dále exkluzivní n UK, zařizuje focení akcí a administruje Fotobanku UK [ URL "https://fotobanka.cuni.cz/"] , [ URL "https://cuni.cz/UK-1.html"]  i některé související sociální sítě.